Королівство Деснянських наук

Сценарій випускного у початковій школі

Вчитель:

  • Говорять, що чудес на світі не існує… Повірте, вони є, і більше того існують поряд із нами… Найбільше диво світу – це наші діти.Вони з’являючись тут і там, прикрашають наше життя і наповнюють його особливим змістом.

Учень:

Скажіть мені,  про казку хто не мріє?

Хто вірить в те, що шлють нам небеса?

Сьогодні нас чекає світ казковий,

І оживуть на сцені чудеса…

Учень:

Жила була казка цікава чудесна,

В яку повернутись хотілось не раз.

Ми всі в ній зростали щасливі, грайливі,

Потрапивши разом у перший наш клас.

Учень:

Десь за темними лісами,

Там, де лине пісні звук,

Квітне попід небесами

Королівство Деснянських наук.

Учень:

Там панує добра слава

Веселкових барв життя,

Неповторна і цікава

Кожна хвиля – відкриття.

Учень:

Там найкращі вчителі

Сіють мудрість своїх рук,

Це ж найкраще на землі

Королівство Деснянських наук!

Автор 1:

  • В деякій солов’їній країні, у шкільному каштановому місті існувало Королівство Деснянських наук. За вікнами Королівства завжди сяяла веселка, а пухнасті хмари нагадували білий серпанок.

Автор 2:

  • Усі учні (а було їх не мало!) скрізь розповідали про те дивовижне Королівство. Адже, як тільки діти потрапляли туди, вони відразу вкривалися знаннями-візерунками і проростали квітами, закутаними у любов і творчість.

Автор 1:

  • На престолі Королівства сиділа її світлість королева _____ фон  _____, ікона стилю і успішного керівника. Під її досконалим керівництвом учителі навчали розуму дітлахів малих і більшеньких, наставляли їх на шлях істинний.

Учень:

Були в Королеви її помічниці,

Невтомні і старанні трудівниці –

Це чарівна Ольга Олексіївна,

Розкладу уроків князівна.

Завжди просить вчителів старатись,

До уроків досконало готуватись.

Учень:

А _____ планує захід розважальний,

Вона в нас завуч теж тільки виховальний.

Слідкує,щоб було тихо на перервах ,

І щоб учні вчителям не тріпали нерви.

Автор 1:

  • От зібралися вони в день відповідальний,

Для усього королівства він став вирішальним!

Автор 2:

  • Промовила їм світлість королева:

Королева:

  • А що це за навчальні методи сталеві?!

Час не стоїть на місці, тож нас усіх чекають добрі вісті:

Змінити, вдосконалити увесь навчально-виховний процес!

Автор 1:

  • І ухвалила королева Людмила такий наказ своїм учителям:

Королева:

- Дітей усіх, яких я вам даю,

Плекати і любити вас прошу,

Їм лиш 12 ставить дозволяю,

Бо я права їх захищаю!

Не навантажуйте завданнями,

Проектами і власними проханнями.

Батьків прошу не турбувати,

І зауваженнями їх не хвилювати.

Лиш на концерти і свята

Нехай іскряться  їх вуста!

Ще дозволяю я підказки,

Щоб в учнів не було поразки.

Шпаргалки, телефони і планшети,

А ще вай-фай і шлях до інтернету.

Все це у королівстві дозволяю

І далі свій наказ читаю.

(пудрить ніс)

Про двійки, а тим більше одиниці,

Щоб в Королівстві я не чула!

Хай сяють радістю в дітей зіниці,

І щоб успішність висоти сягнула!

Щоб учні посміхались і раділи,

Ні сліз, ні бід не знали серед нас,

І вчитись серед нас хотіли,

І поверталися до нас щораз!

(крутить глобус)

А ще наказую я вам суворо -

Й каратиму усіх за непокору!

Рівномірно навантаження ділити:

3 місяці навчатись, а 9 відпочити.

Наказ мій до відома прийняти

І беззаперечно всім виконувати!

На вас Королівство я залишаю,

Бо у відрядження вже завтра відлітаю.

(іде під «Прованс»)

Схиливши голови, дві помічниці

Знесли учителям ту вість,

І всі разом обдумали дрібниці,

Міняли висновки разів так шість.

Автор 2:

  • Швидко казка мовиться, та не швидко наказ виконується!..Оголошення того наказу співпало з надзвичайною сенсацією.

Учень:

  • Увага ! Увага! Увага!Вперше в стінах Королівства Деснянських наук під досконалим керівництвом креативного педагога _______ була вирощена незвичайна квітка, яка уособлює дитячий колектив (з’являється диво-квітка).

Учень:

Протягом 4 років вона була доглянута теплом, турботою і любов’ю. Звичайно, в Королівстві є й інші квіти, але ця відрізняється від них густим золотим опушенням дитячих душ, має тридцять пар відвертих оченят, а своєю добротою і безпосередністю схожа на сонце.

Учень:

Цю квітку зростила наш педагог,

Сюди вона доклала всі зусилля,

Переборовши сутінки тривог,

Плекала, доглядала своє зілля.

Учень:

І дозрівала неймовірна квітка

Чотири довгих роки день у день.

І ось летить по Королівству звістка,

Що час настав прощатися лишень.

Учень:

Що зілля це уже дало плоди,

Бо диво квітка у любові змита,

А її цвіт, то вдячності сліди,

Що усмішками учнів вкрита.

Учень:

А імена плодів вже вам знайомі,

Це славнозвісний на 4 - А.

Обличчя їх уже зорять в альбомі,

Що лишить пам'ять про випускника.

Учень:

Та довелося їм насправді попотіти

І не один урок, не тиждень і не рік,

Щоби разом зрости й дозріти

І вгамувати свій веселий крик.

Учень:

Тепер ця квітка чиста і прозора,

Немов джерельная вода,

В якій переплітаються узором

Учительська любов і доброта.

Учень:

І горді ми своїм великим родом

І пам’ятаємо ці незабутні дні,

Як ми зростали рік за роком,

Мужніли в Королівстві осяйнім.

Учень:

Учитель диво-квітку ніжністю плекала,

Мудрістю, підтримкою , знаннями

До вершин нас закликала.

Учень:

І сьогодні варто їй сказати

Найтеплішії слова любові…

Вдячність нашу щиро передати,

Обійняти просто на півслові.

Вчитель:

І мої надії справдилися вірно,

Навіть більше світлих сподівань.

Ось ці плоди із диво-квітки

По праву варті вчительських чекань.

 

Бо це найкращі гіднії суцвіття

У нашім Королівстві повсякчас,

Це моя гордість крізь тисячоліття,

І дай, Господь, вам не забути клас!

Звук цвіркунів(заходять вихованці старшої групи)

Цвіркун 1:

     Для Королівства Деснянських наук

Ми вже давно не новачки.

Знайомтесь, звуть нас Світлячки.

Цвіркун 2:

Ми все освітлюєм навколо,

Як чуєм в Королівстві соло.

І ми з собою з радістю взяли

Чарівний вогник на ваш випускний.

Цвіркун 1:

Його офіційно запалимо –

Знання офіційно восхвалимо!

Цвіркун 2:

Найголовніше,що цей вогник не простий,

А справжній вогонь знань.

Цвіркун 1:

Нехай він запалить у вас іскорку допитливості і пізнання,

Любов до знань на подальше навчання.

Але перед тим, як запалити вогник,

Нам необхідно сказати фразу: «Хочу все знати».

Цвіркун 2:

Але оскільки у Королівстві Деснянських наук не шукають простих шляхів, то промовити їх треба навпаки (итанзесвучох) 3 рази

(Запалюють вогник)

  • Нехай знання ваші будуть об’ємними, голови світлими, а старання наполегливими.
  • Хай щастить! До побачення!

Автор 1:Диво-квітка на сонці шовковиться – наша казка далі мовиться.

Автор 2:

Недовго  їздила Королева по країнах далеких,

І повернулась додому, де гніздяться лелеки.

На поріг вона радо ступає

І до вчителів промовляє:

Королева:

- Я бачила багато, далеко побувала

І за досягненнями у науці слідкувала.

Тяжкі перешкоди в Королівстві зборола,

Щоб бути найкращою свого престолу.

Зрікаюся тих нововведень з наказу!

Хай буде, як завжди, в нас сила знання,

Порядок суворий, проекти щоразу

Й учнівських висот надбання!

Автор 1:

Багато води з тих пір витекло.

Підросли діти в Королівстві Деснянських наук,

Пройшли немало випробувань.

Пісня «Опа 5-й клас!»(додаток)

Автор 2:

Були в нас і зауваження,

Забороняли нам телефони і шпаргалки, а ще змушували нас учити правила. І навчались ми не 3 місяці, а цілих 9!

Автор 1:

Саме тому учні 4-А класу вирішили викликати вчителів на суд.

Виходять 2 судді з наказом

На суд викликаються – (імена вчителів).

Суддя 1:

Чи знаєте ви, в чому полягає ваша вина? Відповідаємо разом чітко і голосно!

Вчителі:

  • Ні!

Суддя 2:

  • Ви, вищеназвані педагоги Королівства Деснянських наук згідно зі всіма статтями кримінального кодексу Королівства звинувачуєтесь у наступному:

Учень:

  • Примушували нас, ні в чому не винних дітей виконувати домашні завдання, заповнювати щоденники, вчити вірші, правила? Так чи ні?

Учень:

  • Змушували батьків хвилюватися, що стало причиною підвищення їх артеріального тиску та надмірного збудження їх нервової системи. Так чи ні? Відповідаємо разом чітко і голосно!

Учень:

  • Примушували учнів виконувати проектні роботи, готувати стіннівки, брати участь у змаганнях та олімпіадах. Так чи ні?

Учень:

  • Зобов’язували дітей читати книги, займатися спортом, вести здоровий спосіб життя. Так чи ні? Відповідаємо разом чітко і голосно!

Учень:

  • А ще навчатися до запаморочення усі 9 місяців, а відпочивати лише 3! Так чи ні?

Суддя 1:

  • Тож нехай переможе справедливість! 4-А готовий до винесення вироку. Прошу підсудних встати!

Вчителі піднімаються, виходять діти з квітами

Учень:

Які слова ще нам придумать?

І що сьогодні вам сказать,

Щоб теплоту душі і серця,

Любов всю нашу передать,

Нема тих слів на білім світі,

Словами вдячність не замінити,

Лиш скажемо, що ваші діти

Всім серцем будуть вас любити.

Учень:

Ви вчителі, яких ми не забудемо,

Бо залишили у душі глибокий слід.

І ще не раз ми згадувати будемо

Вашу любов, що лине нам услід!

Учень:

Та іншим співробітникам спасибі!

Дуже любимо, любимо вас!

І на довгую пам'ять даруємо

Поздоровлення щирі від нас.

Учень:

Велике спасибі і гостям шановним,

Ми раді бачити усіх.

Нехай дарунком вам коштовним

Буде здоров’я і веселий сміх.

Пісня «Ми щасливі!»(додаток)

Автор 1:

І з тих часів й на тисячу вперед

У злагоді, турботі і визнанні

Найкращим звідусіль і з-посеред

Є Королівство наше бездоганне.

Автор 2:

І ще не раз кожен з нас пригадає

Королівство Деснянських наук,

Що на крилах мрійливих гойдає

Сьогодення травневих розлук!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Опа, 5-й клас!» (на мотив GANGNAM STYLE)

 

 

У Королівстві ми зростали рік за роком,

Тут ми робили несміливі перші кроки,

І пізнавали сяйво відкриття науки,

І наша лінь щораз  терпіла муки.

 

Хтось часто спізнювався на перші уроки,

Хтось завдавав учителям  нашим мороки.

Та всю любов і рідний наш 4 клас

Ми всі згадаємо, повірте, ще не раз!

 

Всі проекти, і концерти,

І дзвінок на урок.

Справедливі ваші оцінки –

Це наш крок до зірок.

Все пройшло неначе враз – враз-враз…

Приспів:Опа 5-й клас!

 

 

«Ми щасливі!..»(на мотив пісні «Я счастливый», Г.Лепс)

 

 

Швидко так пройшли 4 роки,

Але в пам’яті живуть у нас

Несміливі наші перші кроки,

Що вели дітей у рідний клас.

 

Незабутні ваші  всі повчання,

Настанови на путі святі.

Тож прийміть ви наші побажання,

Щоби все гаразд було в житті.

 

Приспів: Ми щасливі, як ніхто,

Ми щасливі на всі сто!

Дякуємо щиро вам,

Нашим рідним вчителям!

 

Ми щасливі, як ніхто,

Ми щасливі на всі сто.

Вже прийшов прощатись час.

Лиш не забувайте нас!

 

Пройде час, і де б ми не навчались,

В серці буде ваша теплота,

Те, як ви дітьми завжди пишались,

Справедливі мовили слова.

 

Лине вам сердечна наша вдячність

За безцінну вчительську любов.

Стрімголов несеться нам сучасність

І турбота ваша знов і знов!

Приспів