Спеціалізований навчально-виховний комплекс „Деснянка” з поглибленим вивченням англійської мови здійснює навчально-виховну роботу з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.
Освітня установа заснована 1989 року як дошкільний навчальний заклад, 2000 року реорганізована в школу-дитячий садок, 2005 – в спеціалізовану школу-дитячий садок з поглибленим вивченням англійської мови, 2012 – спеціалізований навчально-виховний комплекс „Деснянка” з поглибленим вивченням англійської мови.
В установі функціонує 4 дошкільні групи (ясельна, молодша, середня, старша), 8 класів початкової школи (по два класи на паралелі). У позаурочний час працюють гуртки християнської етики, оздоровчо-профілактичної гімнастики та загального фізичного розвитку.
Адреса: бульвар Вигурівський, 13-Б, м.Київ-232,
02232, Україна, тел./факс (044) 530-13-22 Е-mail: school_desnyanka@ukr.net |
Діденко Людмила Федорівна – директор спеціалізованого навчально-виховного комплексу «Деснянка», учитель початкових класів, педагогічний стаж – 37 років, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання „учитель-методист”, нагороджена Грамотами РУО, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), Почесними грамотами МОНУ, РДА, КМДА, Подяками РДА, КМДА, знаком «Відмінник освіти України», Знаком Пошани КМДА.
Має друковані роботи у фаховій періодичній пресі.
Проектна потужність – 250 місць.
У 2016-2017 навчальному році в СНВК „Деснянка” функціонує 4 дошкільні групи та 8 класів початкової школи. Виховується і навчається 390 дітей (124 дошкільники і 266 учнів). технічних працівників – 33. |
Працюють у “Деснянці” досвідчені талановиті педагоги, які своє серце і душу віддають дітям. Педагогічний колектив керується ідеєю особистісно-орієнтованого навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, що поєднує виховання й освіту в єдиний процес допомоги, підтримки, соціально-педагогічного захисту, розвитку дитини, підготовки її до життєтворчості.
Науково-методична тема педагогічного колективу «Патріотичне виховання особистості в умовах становлення та розбудови української державності».
Шляхи її реалізації
- Формування мовленнєвої компетентності у процесі вивчення рідної мови як необхідної умови життєтворчості кожної дитини.
- Реалізація здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих освітніх технологій у навчально-виховній роботі.
- Удосконалення моделі національної школи через формування національної свідомості кожної особистості, створення передумов для виховання патріотизму у молодого покоління.
- Робота педагогів і батьків над формуванням позитивного соціокультурного екологічного досвіду особистості засобом проектної діяльності.
Упродовж 15 років освітній заклад співпрацює
з Національною філармонією м. Києва