Королівство Деснянських наук
Сценарій випускного у початковій школі
Вчитель:
- Говорять, що чудес на світі не існує… Повірте, вони є, і більше того існують поряд із нами… Найбільше диво світу – це наші діти.Вони з’являючись тут і там, прикрашають наше життя і наповнюють його особливим змістом.
Учень:
Скажіть мені, про казку хто не мріє?
Хто вірить в те, що шлють нам небеса?
Сьогодні нас чекає світ казковий,
І оживуть на сцені чудеса…
Учень:
Жила була казка цікава чудесна,
В яку повернутись хотілось не раз.
Ми всі в ній зростали щасливі, грайливі,
Потрапивши разом у перший наш клас.
Учень:
Десь за темними лісами,
Там, де лине пісні звук,
Квітне попід небесами
Королівство Деснянських наук.
Учень:
Там панує добра слава
Веселкових барв життя,
Неповторна і цікава
Кожна хвиля – відкриття.
Учень:
Там найкращі вчителі
Сіють мудрість своїх рук,
Це ж найкраще на землі
Королівство Деснянських наук!
Автор 1:
- В деякій солов’їній країні, у шкільному каштановому місті існувало Королівство Деснянських наук. За вікнами Королівства завжди сяяла веселка, а пухнасті хмари нагадували білий серпанок.
Автор 2:
- Усі учні (а було їх не мало!) скрізь розповідали про те дивовижне Королівство. Адже, як тільки діти потрапляли туди, вони відразу вкривалися знаннями-візерунками і проростали квітами, закутаними у любов і творчість.
Автор 1:
- На престолі Королівства сиділа її світлість королева _____ фон _____, ікона стилю і успішного керівника. Під її досконалим керівництвом учителі навчали розуму дітлахів малих і більшеньких, наставляли їх на шлях істинний.
Учень:
Були в Королеви її помічниці,
Невтомні і старанні трудівниці –
Це чарівна Ольга Олексіївна,
Розкладу уроків князівна.
Завжди просить вчителів старатись,
До уроків досконало готуватись.
Учень:
А _____ планує захід розважальний,
Вона в нас завуч теж тільки виховальний.
Слідкує,щоб було тихо на перервах ,
І щоб учні вчителям не тріпали нерви.
Автор 1:
- От зібралися вони в день відповідальний,
Для усього королівства він став вирішальним!
Автор 2:
- Промовила їм світлість королева:
Королева:
- А що це за навчальні методи сталеві?!
Час не стоїть на місці, тож нас усіх чекають добрі вісті:
Змінити, вдосконалити увесь навчально-виховний процес!
Автор 1:
- І ухвалила королева Людмила такий наказ своїм учителям:
Королева:
- Дітей усіх, яких я вам даю,
Плекати і любити вас прошу,
Їм лиш 12 ставить дозволяю,
Бо я права їх захищаю!
Не навантажуйте завданнями,
Проектами і власними проханнями.
Батьків прошу не турбувати,
І зауваженнями їх не хвилювати.
Лиш на концерти і свята
Нехай іскряться їх вуста!
Ще дозволяю я підказки,
Щоб в учнів не було поразки.
Шпаргалки, телефони і планшети,
А ще вай-фай і шлях до інтернету.
Все це у королівстві дозволяю
І далі свій наказ читаю.
(пудрить ніс)
Про двійки, а тим більше одиниці,
Щоб в Королівстві я не чула!
Хай сяють радістю в дітей зіниці,
І щоб успішність висоти сягнула!
Щоб учні посміхались і раділи,
Ні сліз, ні бід не знали серед нас,
І вчитись серед нас хотіли,
І поверталися до нас щораз!
(крутить глобус)
А ще наказую я вам суворо -
Й каратиму усіх за непокору!
Рівномірно навантаження ділити:
3 місяці навчатись, а 9 відпочити.
Наказ мій до відома прийняти
І беззаперечно всім виконувати!
На вас Королівство я залишаю,
Бо у відрядження вже завтра відлітаю.
(іде під «Прованс»)
Схиливши голови, дві помічниці
Знесли учителям ту вість,
І всі разом обдумали дрібниці,
Міняли висновки разів так шість.
Автор 2:
- Швидко казка мовиться, та не швидко наказ виконується!..Оголошення того наказу співпало з надзвичайною сенсацією.
Учень:
- Увага ! Увага! Увага!Вперше в стінах Королівства Деснянських наук під досконалим керівництвом креативного педагога _______ була вирощена незвичайна квітка, яка уособлює дитячий колектив (з’являється диво-квітка).
Учень:
Протягом 4 років вона була доглянута теплом, турботою і любов’ю. Звичайно, в Королівстві є й інші квіти, але ця відрізняється від них густим золотим опушенням дитячих душ, має тридцять пар відвертих оченят, а своєю добротою і безпосередністю схожа на сонце.
Учень:
Цю квітку зростила наш педагог,
Сюди вона доклала всі зусилля,
Переборовши сутінки тривог,
Плекала, доглядала своє зілля.
Учень:
І дозрівала неймовірна квітка
Чотири довгих роки день у день.
І ось летить по Королівству звістка,
Що час настав прощатися лишень.
Учень:
Що зілля це уже дало плоди,
Бо диво квітка у любові змита,
А її цвіт, то вдячності сліди,
Що усмішками учнів вкрита.
Учень:
А імена плодів вже вам знайомі,
Це славнозвісний на 4 - А.
Обличчя їх уже зорять в альбомі,
Що лишить пам'ять про випускника.
Учень:
Та довелося їм насправді попотіти
І не один урок, не тиждень і не рік,
Щоби разом зрости й дозріти
І вгамувати свій веселий крик.
Учень:
Тепер ця квітка чиста і прозора,
Немов джерельная вода,
В якій переплітаються узором
Учительська любов і доброта.
Учень:
І горді ми своїм великим родом
І пам’ятаємо ці незабутні дні,
Як ми зростали рік за роком,
Мужніли в Королівстві осяйнім.
Учень:
Учитель диво-квітку ніжністю плекала,
Мудрістю, підтримкою , знаннями
До вершин нас закликала.
Учень:
І сьогодні варто їй сказати
Найтеплішії слова любові…
Вдячність нашу щиро передати,
Обійняти просто на півслові.
Вчитель:
І мої надії справдилися вірно,
Навіть більше світлих сподівань.
Ось ці плоди із диво-квітки
По праву варті вчительських чекань.
Бо це найкращі гіднії суцвіття
У нашім Королівстві повсякчас,
Це моя гордість крізь тисячоліття,
І дай, Господь, вам не забути клас!
Звук цвіркунів(заходять вихованці старшої групи)
Цвіркун 1:
Для Королівства Деснянських наук
Ми вже давно не новачки.
Знайомтесь, звуть нас Світлячки.
Цвіркун 2:
Ми все освітлюєм навколо,
Як чуєм в Королівстві соло.
І ми з собою з радістю взяли
Чарівний вогник на ваш випускний.
Цвіркун 1:
Його офіційно запалимо –
Знання офіційно восхвалимо!
Цвіркун 2:
Найголовніше,що цей вогник не простий,
А справжній вогонь знань.
Цвіркун 1:
Нехай він запалить у вас іскорку допитливості і пізнання,
Любов до знань на подальше навчання.
Але перед тим, як запалити вогник,
Нам необхідно сказати фразу: «Хочу все знати».
Цвіркун 2:
Але оскільки у Королівстві Деснянських наук не шукають простих шляхів, то промовити їх треба навпаки (итанзесвучох) 3 рази
(Запалюють вогник)
- Нехай знання ваші будуть об’ємними, голови світлими, а старання наполегливими.
- Хай щастить! До побачення!
Автор 1:Диво-квітка на сонці шовковиться – наша казка далі мовиться.
Автор 2:
Недовго їздила Королева по країнах далеких,
І повернулась додому, де гніздяться лелеки.
На поріг вона радо ступає
І до вчителів промовляє:
Королева:
- Я бачила багато, далеко побувала
І за досягненнями у науці слідкувала.
Тяжкі перешкоди в Королівстві зборола,
Щоб бути найкращою свого престолу.
Зрікаюся тих нововведень з наказу!
Хай буде, як завжди, в нас сила знання,
Порядок суворий, проекти щоразу
Й учнівських висот надбання!
Автор 1:
Багато води з тих пір витекло.
Підросли діти в Королівстві Деснянських наук,
Пройшли немало випробувань.
Пісня «Опа 5-й клас!»(додаток)
Автор 2:
Були в нас і зауваження,
Забороняли нам телефони і шпаргалки, а ще змушували нас учити правила. І навчались ми не 3 місяці, а цілих 9!
Автор 1:
Саме тому учні 4-А класу вирішили викликати вчителів на суд.
Виходять 2 судді з наказом
На суд викликаються – (імена вчителів).
Суддя 1:
Чи знаєте ви, в чому полягає ваша вина? Відповідаємо разом чітко і голосно!
Вчителі:
- Ні!
Суддя 2:
- Ви, вищеназвані педагоги Королівства Деснянських наук згідно зі всіма статтями кримінального кодексу Королівства звинувачуєтесь у наступному:
Учень:
- Примушували нас, ні в чому не винних дітей виконувати домашні завдання, заповнювати щоденники, вчити вірші, правила? Так чи ні?
Учень:
- Змушували батьків хвилюватися, що стало причиною підвищення їх артеріального тиску та надмірного збудження їх нервової системи. Так чи ні? Відповідаємо разом чітко і голосно!
Учень:
- Примушували учнів виконувати проектні роботи, готувати стіннівки, брати участь у змаганнях та олімпіадах. Так чи ні?
Учень:
- Зобов’язували дітей читати книги, займатися спортом, вести здоровий спосіб життя. Так чи ні? Відповідаємо разом чітко і голосно!
Учень:
- А ще навчатися до запаморочення усі 9 місяців, а відпочивати лише 3! Так чи ні?
Суддя 1:
- Тож нехай переможе справедливість! 4-А готовий до винесення вироку. Прошу підсудних встати!
Вчителі піднімаються, виходять діти з квітами
Учень:
Які слова ще нам придумать?
І що сьогодні вам сказать,
Щоб теплоту душі і серця,
Любов всю нашу передать,
Нема тих слів на білім світі,
Словами вдячність не замінити,
Лиш скажемо, що ваші діти
Всім серцем будуть вас любити.
Учень:
Ви вчителі, яких ми не забудемо,
Бо залишили у душі глибокий слід.
І ще не раз ми згадувати будемо
Вашу любов, що лине нам услід!
Учень:
Та іншим співробітникам спасибі!
Дуже любимо, любимо вас!
І на довгую пам'ять даруємо
Поздоровлення щирі від нас.
Учень:
Велике спасибі і гостям шановним,
Ми раді бачити усіх.
Нехай дарунком вам коштовним
Буде здоров’я і веселий сміх.
Пісня «Ми щасливі!»(додаток)
Автор 1:
І з тих часів й на тисячу вперед
У злагоді, турботі і визнанні
Найкращим звідусіль і з-посеред
Є Королівство наше бездоганне.
Автор 2:
І ще не раз кожен з нас пригадає
Королівство Деснянських наук,
Що на крилах мрійливих гойдає
Сьогодення травневих розлук!
«Опа, 5-й клас!» (на мотив GANGNAM STYLE)
У Королівстві ми зростали рік за роком,
Тут ми робили несміливі перші кроки,
І пізнавали сяйво відкриття науки,
І наша лінь щораз терпіла муки.
Хтось часто спізнювався на перші уроки,
Хтось завдавав учителям нашим мороки.
Та всю любов і рідний наш 4 клас
Ми всі згадаємо, повірте, ще не раз!
Всі проекти, і концерти,
І дзвінок на урок.
Справедливі ваші оцінки –
Це наш крок до зірок.
Все пройшло неначе враз – враз-враз…
Приспів:Опа 5-й клас!
«Ми щасливі!..»(на мотив пісні «Я счастливый», Г.Лепс)
Швидко так пройшли 4 роки,
Але в пам’яті живуть у нас
Несміливі наші перші кроки,
Що вели дітей у рідний клас.
Незабутні ваші всі повчання,
Настанови на путі святі.
Тож прийміть ви наші побажання,
Щоби все гаразд було в житті.
Приспів: Ми щасливі, як ніхто,
Ми щасливі на всі сто!
Дякуємо щиро вам,
Нашим рідним вчителям!
Ми щасливі, як ніхто,
Ми щасливі на всі сто.
Вже прийшов прощатись час.
Лиш не забувайте нас!
Пройде час, і де б ми не навчались,
В серці буде ваша теплота,
Те, як ви дітьми завжди пишались,
Справедливі мовили слова.
Лине вам сердечна наша вдячність
За безцінну вчительську любов.
Стрімголов несеться нам сучасність
І турбота ваша знов і знов!
Приспів